Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi
Czy po opłaceniu rezerwacji apartament będzie wymagał ode mnie dodatkowych płatności?
Dodatkowe opłaty są związane jedynie z wyborem usług dodatkowych oraz poborem opłat podatku miejskiego wynikających z obowiązku poboru na terenie Miasta Świnoujście opłaty uzdrowiskowej – uchwała Nr LIV/440/2021 Rady Miasta Świnoujście z dnia 25 listopada 2021 r. w sprawie ustalenia stawki opłaty uzdrowiskowej (Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego poz. 5246).
Czy apartament jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych?
Niestety, z racji na fakt, iż apartament znajduje się na drugim piętrze budynku bez windy- nie ma możliwości dostosowania go dla osób niepełnosprawnych.

Czy mój bon turystyczny zostanie zrealizowany?
Nie, nie realizujemy bonów turystycznych.
W jakich godzinach zaczyna i kończy się doba hotelowa?
Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 15:00 w dniu przyjazdu i trwa do godziny 10:00 dnia następnego. Istnieje możliwość przedłużenia doby hotelowej za dodatkową opłatą i w zależności od dostępności. W sprawie przedłużenia doby hotelowej prosimy o kontakt z Recepcją.
Czy parking jest dodatkowo płatny?
Nie, parking udostępniamy dla naszych Gości zupełnie za darmo.

Czy w pokoju jest dostępny Internet?
Tak. Na terenie całego apartamentu dostępny jest szybki, bezpłatny Internet Wi-Fi, bez limitu danych oraz bez limitu podłączonych urządzeń. Goście otrzymują hasło do Internetu podczas zameldowania, wraz z kluczem do pokoju.
Czy zwierzęta są akceptowane?
Niestety, pomimo że kochamy zwierzęta nie przyjmujemy ich w naszych progach ze względu na przyszłych Gości z wszelkimi chorobami alergicznymi.
Czy recepcja jest czynna również w nocy?
Nasza Recepcja jest do Państwa dyspozycji w godzinach 15:00-20:00, kontakt i rozwiązywanie kwestii zgłaszanych przez Gości telefonicznie rozpatrywane są na bieżąco.

Jakie są zasady anulowania rezerwacji?
Jeśli Państwa plany wakacyjne uległy zmianą, mogą Państwo anulować lub zmienić swoją rezerwację zgodnie z obowiązującymi zasadami dotyczącymi anulowania, które zostały przedstawione w procesie rezerwacji.
Kiedy uzyskam informację o możliwości i zasadach meldunku?
Informację o możliwości zameldowania (prez pracownika recepcji lub bezkontakowo)uzyskają Państwo 24h przed zameldowaniem na podany numer kontaktowy poprzez wiadomość SMS.
W jakiej odległości znajduje się najbliższy bankomat?
Bankomat Euronet znajduje się 300 m od apartamentu lub bankomat Santander Bank SA dostępny jest przez 24h w odległości 300m

Czy w apartamencie znajduje się czajnik?
Tak, w apartamencie znajduje się zestaw do parzenia kawy i herbaty.
Przyjeżdżam z małym dzieckiem. Czy apartament dysponuje łóżeczkiem dziecięcym?
Nie, aktualnie nie posiadamy łóżeczka dziecięcego, jedynym rozwiązaniem dla starszych dzieci (od lat 3) jest rozsuwany fotel na długość 2m z obu stron zabezpieczony podłokietnikami.
W jaki sposób dostanę się do centrum miasta?
Apartament znajduje się w odległości 1000m od centrum miasta, należy w lini prostej kierować się wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej aż do Placu Wolności. Droga jest nowa, oświetlona wraz ze ścieżkami rowerowymi. Koszt jazdy taksówką około 10-12 złotych.

© , Apartament u Buby All rights reserved